Onze medewerkers doen hun uiterste best om u optimale service te verlenen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Het is belangrijk dit zo snel mogelijk te uiten, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen door te mailen naar info@slaapadvies.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Slaapadvies hanteert een garantieperiode van 5 jaar bovenop de fabrieksgarantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
In België geldt een verplichte garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.